• Gecertificeerde installateurs
  • Van offerte tot montage binnen 24 uur
  • 24/7 bereikbaar
  • Een warm huis met ons onderhoudsplan
Gecertificeerde installateurs
Van offerte tot montage binnen 24 uur
24/7 bereikbaar
Een warm huis met ons onderhoudsplan

Onze klanten maken Feiken tot een succes.

Dankzij hun ervaring kunnen wij onze dienstverlening steeds beter maken.
Bekijk onze uitgebreide reviews en neem dan ook gelijk een kijkje bij onze Google reviews.

Klanten vertellen

Joyce 13-12-2024

4.00

Fout van monteur met redelijk wat gevolgen

Helaas hier een monteur die de afvoerslang niet terug gehangen heeft na een servicebeurt. Slang over het stopcontact, lekte water na warm water gebruik of verwarming aan, aardlek klapte er steeds uit. Zoeken wat er was, halve (net nieuw geplaatste keuken) eruit omdat we dachten dat daar iets fout za. Na 2 dagen van alles uitproberen en alle stopcontacten nagelopen te hebben, kwamen we bij een stopcontact onder de cv ketel welke zeikesnat was. Gelukkig dat de aardlekschakelaar er was anders hadden we brand gehad. Denken we dat we het opgelost hennen, blijken we nu dus behoorlijk vochtschade te hebben. Vloer die er net een jaar ligt kan er weer uit en dan maar hopen dat de betonnenvloer nu een beetje drogen wil met deze kou buiten. Fouten kunnen gemaakt worden, maar dit is niet zomaar een foutje. Wij zijn ons vertrouwen in Feiken kwijt. Je krijgt een sorry, dat is fijn, maar helaas kunnen we daar niets mee en hebben we best wat op te lossen hier.

Paul 18-11-2024

10.00

In één woord: aanbevelenswaardig

Woensdag middag gebeld, zaterdagochtend een nieuwe ketel gemonteerd. Telefonisch contact met Jesse was zeer vriendelijk, vakkundig, snel en accuraat. Tegelijkertijd telefonisch ėn via WhatsApp ėn via de mail antwoord, offerte en bevestigingen en daarna door Feiken zeer snel een ketel geleverd en vakkundig gemonteerd.

Marco 23-10-2024

2.00

Wat ik nu meemaak is telefoon terreur

Een aantal weken geleden heb ik bij een aantal bedrijven een offerte aangevraagd om een nieuwe ketel te kopen en te laten plaatsen. Bij feiten vonden ze het nodig om na die offerte mij ook een plaatsing datum te maken. Ik kreeg wel 7 of 8 mailtjes,SMS jes met de vraag wanneer ze konden plaatsen. Ik moest maar snel een datum gaan prikken vroegen ze mij. Ikbelde die medewerker op en vertelde dat ik daar niet van gediend was. Er was eersteling geweest en excuses ervoor. Nu 4 weken na die offerte beginnen ze weer met die terreur. Ik belde ze op en vroeg wat het had te betekenen die mailtjes. Je raad het nooit.... de verbinding ding werd verbroken... Wel kreeg ik weer die . . . smsjes met de vraag wanneer ze konden gaan plaatsen hahaha. Je snap het wel dat ik geen cijfer kan geven over de werkwijze met het plaatsen van... wel kan ik een cijfer geven over de afdeling verkoop. Een 1 Ben hier echt niet blij mee een boze klant

Steinbach 26-09-2024

8.00

Was goed

De monteur heeft zijn werk naar behoren gedaan netjes en goed.zo hoort het.

Gert Jan 09-09-2024

9.00

Echte vakmensen, ze bestaan nog gelukkig.

Mijn ervaring met het bedrijf Feiken Verwarming is louter positief. Youri Steenbergen, wat een vakman! Alles vervangen door de nieuwe Intergas ketel. Ook het telefonisch contact over en weer op afstand (Vietnam) met Nick en één keer moeten verschuiven van de montage afspraak, zeer soepel verlopen. Wij zijn er blij mee en zullen dit zeker aanbevelen bij anderen geïnteresseerden. Fijne dag.

William 15-08-2024

10.00

Super!

Had problemen met een lekkende CV en via via bij Feiken uitgekomen. Echt heel fijn er is een Nieuwe CV geplaatst door Rick en een collega met een moeilijke naam. Echt top jongens en vanuit het bedrijf was de service ook erg goed. Gewoon zoals je hoopt maar meestal helaas niet krijgt. De CV is erg goed geplaatst en alles is super netjes achtergelaten. Wij zaten erg in de stress want we gingen op vakantie daarom heeft Feiken het met spoed uitgevoerd . Echt super tevreden en wil de klant gerichtheid een compliment geven maar zeker ook Rick en die collega!!!

Barbara 09-08-2024

10.00

Perfect!

Het hele proces van aankoop en plaatsing van onze nieuwe hr ketel verliep soepel en snel.

Ingeborg 06-08-2024

10.00

Snel

Super goede en leuke monteur

Fred 25-07-2024

10.00

Prima plaatsing nieuwe Cv keurig gedaan door Johny en Mansoer

Goed contact met beide monteurs. Harde werkers en levering van topkwaliteit. Leidingen keurig geplaatst. Vriendelijke mensen met een tomeloze inzet. Nogmaals dank voor de geleverde service.

rene 25-07-2024

10.00

duidelijk contact en goed resultaat

na een duidelijke offerte en helder contact kwamen afgelopen dinsdag mooi op tijd Monteur Niels en zijn collega bij ons aan de deur. Na overleg en uitleg hebben zij in 4 uurtjes onze oude cv vervangen. We zijn superblij met het resultaat en het geleverde werk! Aanrader!

Angelica 23-07-2024

10.00

Binnen 1 dag geleverd

Tijdens controle werd mijn ketel afgekeurd. Kon nog wel een week of wat mee volgens Eneco. Op aanraden van buren naar Feiken gebeld. Zijn konden na overleg en foto’s van de situatie gelijk een offerte sturen en inplannen voor de volgende dag!! Dat vind ik top service! De man die kwam plaatsen was deskundig en wij genieten van onze nieuwe ketel!

Ursula 21-07-2024

10.00

Top service!

Zeer professioneel bedrijf, weten echt waar ze mee bezig zijn. Ketel geplaatst door een ervaren en kundige installateur. Was een complexe klus en Yoeri heeft uitstekend werk geleverd!

Mieke 19-07-2024

10.00

Op tijd, vriendelijke monteur, netjes achter gelaten, duidelijke uitleg

Op tijd, vriendelijke monteur, netjes achter gelaten, duidelijke uitleg

Leon 12-07-2024

4.00

Hoge kosten niet in verhouding met geleverde dienst

Ik heb een onderhoudscontract van 7,35 per maand op onze 4 jaar oude cv ketel. Sinds het vorige onderhoud 2 jaar geleden heb ik dus 24 x 7.35 is 176 euro betaald. Tijdens het onderhoud werd een set rubbers vervangen, volgens specificatie van de fabrikant zegt de monteur. Echter de rubbers die eruit kwamen zagen er nog prima uit. 20 minuten werk ongeveer. De kosten waren 131 euro. Dit blijkt nog zonder arbeid te zijn want dat zou in het abonnement moeten zitten. Online kost het zelfde setje echter maar 63 euro ex. BTW. Dat zijn echt stevige marges. In totaal heb ik dus 307 euro betaald voor een paar nieuwe rubbers en 20 min arbeid. Daar zit ook een storingsdienst bij, maar die is natuurlijk niet echt nodig voor een 4 jaar oude ketel. Ik vind de geleverde diensten totaal niet in verhouding met de zeer hoge kosten. Ik heb daarom mijn contract opgezegd.

Christa van Egdom 05-07-2024

8.00

Nette heren die goed communiceren in wat ze doen

De heren kwamen op tijd. Nemen de klant mee in het proces. Geven advies. Niet veeleisend, harde en snelle werkers. Neemt de tijd voor de klant.

Brigitte 06-06-2024

4.00

Zogenaamde korting

Bij de aankoop van de ketel wordt je een korting beloofd op de ketel als je een contract afsluit van 14,50 pmnd. Wordt snel nog even voor je doorgerekend dat dat scheelt en wat dan een onderhoud je kost. Laat je niet gek maken, dat ene beurtje in die 24 mnd kost je gewoon €348 en dat voor een beurt van nog geen 20 min. Want het is een nieuwe ketel!! En wanneer je ze daarop aanspreek en je legt het uit, is het antwoord; dan had u hem niet moeten afsluiten. Ja goed punt! Had ik beter bij moeten nadenken...... En on top of that: een nieuwe ketel heeft helemaal geen onderhoud nodig..... Waarom smeer je in de verkoop die contracten dan aan???? aanbevelen is de vraag; weet ik nog niet, maar op basis van de ervaring met de verkop: ZEKER NIET!

Vincent 03-05-2024

4.00

veel geld, voor weinig resultaat

oude ketel, beetje gaslucht, enkelmalige service geboekt voor 135 euro. man was kundig en vondt al snel dat het gasblok lekt. advies om nieuwe ketel ivm ouderdom huidige ketel. na vele foto's gemaakt te hebben, kwartier bellen, en 2 afdichtingen te hebben vervangen, de boel dicht gemaakt en gewacht op offerte . rekening gekregen van 355 euro !! voor 2 seal, en een 4 tal beugels. Apart dat voor een enkelmalige service a 135 euro , de unit niet geserviced is, en niet schoongemaakt, en er nog steeds een gaslek heeft, en dat de rekening toch 355 euro !! is. 355 euro voor niks dus. , prijs max. resultaat nul

Bernhard 28-04-2024

10.00

Fantastisch

Alles van begin tot einde perfect geregeld. Snelle diagnose, snelle afspraak, snelle levering, zeer kundige technician. Kortom, een prettige ervaring.

Andre Vernooij 22-04-2024

5.00

Snelle onderhoud?

Vandaag monteur geweest voor de 2 jaarlijkse onderhoud voor onze 4 jaar oude cv. Deze monteur was er om 10 voor half 9 en was klaar om 10 over half 9, dus een kleine 20 min. Ik vond dit zeer snel en zie tegen de monteur zo jij bent snel hij antwoorden" ja ff een pakking vervangen de rest was oke". De vorige keer bij de 2 laarlijkse onderhoud was de monteur 1,5 uur bezig, waar zit hier het verschil is de laatste onderhoud wel grondig gedaan?

Hans van Hall 17-04-2024

10.00

positieve ervaring van een goed georganiseerd bedrijf

vanaf de offerte tot en met de levering en de montage van de CV ketel is het duidelijk dat het een klantgericht bedrijf is.

A. Jongen 17-04-2024

10.00

Uitstekend en op tijd volgens afspraak.

Professioneel en uitstekende monteurs, vriendelijk en goed advies en uitleg. Afvoeren van oude ketel netjes geregeld. Bedankt!

J 03-04-2024

10.00

Prima

Prima,snel en vakkundig, alleen de monteur was af en toe erg grof in de mond met uitspraken waar niemand op zit te wachten.

Richard 03-04-2024

10.00

Zeer tevreden

De nieuwe cv-ketel is naar volle tevredenheid keurig geïnstalleerd. Goede communicatie, snelle en zeer nette installatie.

Wouter 25-02-2024

5.00

Controleer uw factuur

Feiken CV heeft voor mij een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan de CV-ketel (10 jaar oud). Het onderhoud is zover ik kan beoordelen juist uitgevoerd, alleen tegen hoge kosten. Er werden initieel arbeidsuren in rekening gebracht die niet zijn gewerkt. Ook is er materiaal gebruikt en zijn er onderdelen geplaatst zonder overleg. Tot slot zijn de prijzen voor die onderdelen bijzonder hoog (13 euro online versus 48 euro op de factuur). Na een aantal keer heen en weer e-mailen is de factuur aangepast. Dus mijn tip: controleer uw factuur en vraag een exacte prijsopgave voor alle onderdelen / werkuren vooraf. Nu viel een eenmalige onderhoudsbeurt voor 135,- ex materiaal met uiteindelijk 360,- best tegen.

Ernest 23-02-2024

10.00

Installatie was vlot en nauwkeurig evenals de administratie

Mannen begonnen op tijd, waren vlot, nauwkeurig en dachten mee. Telefonisch/email contact was eveneens zeer vlot en kundig

Sebastiaan 22-02-2024

1.00

CV Geleverd met gebreken en zeer dreigende adminstratie

Afgelopen november is er een CV geïnstalleerd door Feiken, waarbij helaas direct gebreken bleken te zijn. Hierbij is direct melding van gemaakt en heeft ruim 3 maanden geduurd voor het probleem was opgelost. Daarbij hebben wij zeer dreigende berichten van de administratie ontvangen met "ingebreke gestellingen" ipv van een excuses voor het ongemak. Inmiddels is door het service team van Vaillant het probleem opgelost.

Henck Mulder 12-02-2024

10.00

Wat er toegezegd is wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd

Goede en snelle communicatie dmv App-berichten of telefonisch. Duidelijke Offerte Montage goed en netjes uitgevoerd Alle materialen en oude ketel afgevoerd Na afronden montage volledige instuctie ontvangen adhv onze vragen Kortom een prettige ervaring met dit bedrijf. Mooi bedrijf die zijn afspraken nakomt! Dat is helaas niet overal zo.

René Koch 09-02-2024

8.00

Installatie perfect, hele aardige monteur!

Dag ervoor kwam monteur voor onderhoud, conclusie nieuwe CV ketel, ik zou het sieren als die kosten bij aanschaf nieuwe CV ketel niet in rekening gebracht worden, mede gezien dat er een onderhoudscontract wordt afgesloten.

Sies 02-02-2024

10.00

Top

Wij hebben een nieuwe CV ketel geplaatst gekregen. De vrolijke installateur Yuri kwam met een aardige assistent en ze hebben het allemaal heel vakkundig en vooral ook erg netjes gedaan. Goede uitleg ook gekregen. Erg blij met onze nieuwe en stuk kleinere en stille (op de pomp na) CV ketel. Ik beveel Feiken zeker aan.

Pierre 26-01-2024

6.00

Prima

Jammer dat de eerste afspraak voor het plaatsen van de ketel werd geannuleerd.

E 26-01-2024

2.00

Grote teleurstelling

Feiken kon mijn 3 jaar oude ketel wel in onderhoud nemen (op contract), maar pas nadat service en reparatie had plaatsgevonden. Kosten: ruim € 500. Toen ik daarna belde voor het contract kreeg ik te horen dat ze niet meer in mijn postcodegebied komen. Waardeloos, kan ik elders weer met een (betaalde) inspectie beginnen.

Koen 14-12-2023

1.00

Waardeloos bedrijf, laat je in de kou zitten.

Installeren CV-ketel in woning appartementencomplex zonder opvraag uitlaatgassenkanaal CLV-inspectierapport. Achteraf gezien blijkt het afvoer kanaal te lekken waardoor er uitlaatgassen in de inlaatlucht van de ketel komen. Hierdoor schakelt de ketel uit. Gevolg; koud douchen en geen verwarming. Feiken had de ketel niet mogen plaatsen zonder CLV-inspectie rapport te hebben op voorhand. Hier hebben ze mij nooit om gevraagd, en aangezien ik zelf niet in de ketel materie zit wist ik bij de aanvraag van de ketel tot dan toe ook niet van de regelgeving. Feiken heeft de ketel gewoon geplaatst en aangesloten op het oude, lekkende kanaal. Ik zit nu in de winter met een niet werkende ketel. Top, Feiken! Een Intergas monteur heeft vastgesteld dat het kanaal lek was, en de rekening van deze monteur leggen ze dan vervolgens ook nog bij je neer. Al met al een harteloos bedrijf wat de wet- en regelgeving ook aan hun laars lapt. CO-certificering niet waard.

Marilyn 29-11-2023

10.00

Netjes gewerkt en goede communicatie!

Wij hadden een nieuwe ketel nodig, hebben goed advies gehad en alle vragen werden van tevoren goed beantwoordt! Service zelf ( op donderdag) was helaas niet in 1 keer gelukt, maar de kleine dingen die nog aangepast moesten worden zijn meteen op dinsdag gedaan. Echt fijne service en goede uitleg over de cashback actie. Ik zou jullie zeker aanraden!

Menno Pronker 20-11-2023

10.00

Goed contact en professioneel.

Ik ben goed geholpen met het plaatsen van mijn nieuwe ketel. Goede prijs, duidelijke offerte, prettige communicatie en twee toppers van monteurs!!! Het aanbevelen zeker waard.

Corrie 05-11-2023

7.00

Monteur wat er gedaan oet worden

Wil mijn beoordeling van onlangs beetje bijstellen, werd als nog geholpen op zaterdag en die monteur kon even een noodreparatie doen zo dat we ieder geval warm water en verwarming hebben.. maar dit alles had bij de eerste bezoek ook al gekund.

Wijjo 03-11-2023

2.00

Laten wachten

Kachel defect eerste keer kwamen ze vrij snel, ook gelijk het oh uitgevoerd.de storing die er ook was konden ze niet verhelpen zou remeha voor aangestuurd worden.kwam gelukkig de volgende dag al helaas lag niet aan de ketel maar aan de aan en afzuiging. Feiken maar weer gebeld ja meneer ik bel u terug helaas weekend begint geen telefoon gehad..

Thomas 30-10-2023

9.00

Hebben een goede klachtenafhandeling

Hebben een gedegen klachtenafhandeling

Cees 27-10-2023

10.00

Super ervaring en installatie

Monteur was deskundig; firma denkt mee met de wensen van de klant. Installatie is netjes uitgevoerd. Goede service ook bij vragen na de installatie. Vragen worden proffessioneel beantwoord. Ben blij met deze installateur en prima samenwerking.

Hans 21-10-2023

10.00

Top bedrijf

Twee weken geleden nieuwe cv ketel laten installeren. Uitermate vriendelijke monteur. Krijgt goed uitgelegd hoe en wat. Echt top bedrijf.

Thijs 01-05-2023

10.00

Fijne communicatie en goede installatie CV ketel

Bij Feiken een nieuwe CV ketel besteld en laten installeren. Fijn hierover gecommuniceerd, ze hadden goed advies en waren prima bereikbaar. Installatie is netjes gebeurd en alles werkt naar behoren! Tevreden!

Jorg Remé 31-03-2023

10.00

Prima service

Zeer snelle en vakkundige installatie door monteur Bart

Alexis Otto 16-02-2023

10.00

Hele snelle levering!

Hele snelle levering en een perfecte en snelle plaatsing. Prima prijs!

Ruud 21-01-2023

10.00

Fantastisch, dik tevreden

19-1-2023 nieuwe ketel geplaatst door monteur van Feiken. Vriendelijke monteur die vakkundig en netjes de ketel heeft geïnstalleerd en duidelijke uitleg heeft gegeven over de mogelijkheden. Ook zijn wij dik tevreden over de snelle reacties op zowel aanvragen, offerte en onze aanpassingen.

Dirk 21-11-2022

9.00

Geweldig

Vandaag nieuwe ketel geplaats door vriendelijke vakmensen die heel netjes en zorgvuldig werken.Wij zijn er heel blij mee dat we voor Feiken hebben gekozen dank jullie wel.

Raymond 17-11-2022

10.00

Net nieuwe ketel laten plaatsen

Prima montage, goede vriendelijke monteur, snel en netjes gewerkt

David 17-11-2022

1.00

Snel geld verdienen

Bij mij is de CV opgehangen terwijl dit eigenlijk niet kon. In het pand is een gedeeld rookgas kanaal maar desondanks heeft Feiken toch de ketel geïnstalleerd. Toen er storingen waren op de CV, werd er verwezen naar het gedeelde kanaal en werd er geen passende oplossing geboden. Wel mag nu iedereen in het gebouw of z'n CV vervangen of een vernieuwd rookgas kanaal laten installeren. Daarna kwamen we er nu deze week achter dat de verwarming niet meer werkt in de slaapkamer, wat ook pas is sinds de nieuwe ketel. Wederom verschuilt Feiken zich achter het contract en wordt er nul service geboden, terwijl we wel betalen voor een service contract. Of Feiken nalatig is geweest wordt nu uitgezocht door een jurist maar dat ik in elk geval nooit meer zaken doe met ze lijkt me duidelijk.

Martijn 14-11-2022

10.00

Een top installateur die weet en begrijpt wat service en klantvriendelijk is!!

Prettig en snel contact. Komt de afspraken na. Wij hadden een afspraak staan om een nieuwe ketel te laten plaatsen. Wegens het uitvallen van een monteur was gevraagd om de afspraak iets later in te plannen wegens een over volle planning (begrijpelijk) Normaliter geen probleem maar onze verwarming was er plotsklaps mee op gehouden. Na dat ik dit besproken had hebben ze alles geprobeerd om ons te helpen en twee dagen later in het weekend hebben ze de ketel geplaatst. Uiterst vriendelijk monteur niks anders dan lof!!

Bianca 02-11-2022

10.00

Reddende engels

De vorige ketel was aan het overlijden. En steeds vaker moesten we handmatig de ventilator even op weg helpen. Doodeng, je hand in zo een ketel die onder stroom staat. Via vrienden (en op internet) al goede verhalen gehoord over Feiken. Dus in het weekend de aanvraagtool ingevuld, meteen via Whatsapp de foto's van de huidige situatie verzonden en maandagochtend werd ik meteen gebeld. Met een goed advies, een goedkopere ketel zelfs :-) Alleen het is overal druk, dus ook bij Feiken. Maar het handmatig aanzwengelen van de ketel vonden ze daar ook geen fijn idee. Dus vrij snel was daar onze nieuwe ketel, met enorme aardige installateur die echt kennis van zaken had. Echt top en wat een goede service, via Whatsapp, enorm handig! Wij hopen de komende jaren een tevreden klant te blijven! Maar als we van de eerste indruk af mogen gaan, dan gaat dit geen enkel Probleem zijn!

Frits 31-10-2022

9.00

CV-ketel netjes en kundig geinstaleerd

Hoewel ik er moeite mee blijf houden dat ik middels een tweejarig servicecontract zelf de wettelijk geregelde garantie bekostig, verder heel tevreden. Goed advies en plezierige monteurs die an passant een gaslek(je) ontdekten en repareerden. De thermostaat voldeed niet aan mijn verwachting en werd snel voor een andere vervangen zonder extra kosten. Al met al een prima ketel vakkundig en netjes geïnstalleerd.

Bas 30-08-2022

9.00

Heel tevreden.

Fijne communicatie en advies mbt een nieuwe ketel. Snel een afspraak mbt het plaatsen van de nieuwe ketel. En een zeer vriendelijke monteur.

Marja 26-08-2022

10.00

Prettige communicatie en zeer snelle levering.

We zijn blij dat we voor Feiken Verwarming hebben gekozen: de communicatie is persoonlijk, snel en deskundig. Binnen drie dagen werd onze kapotte CV-ketel vervangen. Complimenten ook voor Jurgen, de monteur, die op onze snikhete zolder z'n werk deed.

Rennie Wallet 15-08-2022

10.00

Super, Fantastische service

Na dat ik contact had gelegd m.b.t eventueel een nieuwe ketel heb ik een afspraak kunnen maken dat iemand van Feiken Verwarming bij ons langs kwam om te kijken naar de huidige ketel, wat of de wensen waren of we een hoger waterdruk wilde etc etc. Na de offerte was e.e.a. binnen enkele weken geregeld, alles keurig opgeruimd, oude ketel meegenomen. Niets dan lof voor de firma Feiken Verwarming.

Guillaume 14-08-2022

10.00

Uitstekend

Bedrijf met hele goede vakmensen en prima service.

Rien 11-08-2022

9.00

vakkundig, snel en opgeruimd achter gelaten.

Met name de leerling installateur heeft de aansluitingen voor zijn rekening gemogen en uitstekend de buizen gebogen. Alleen jammer dat de loden broek niet groot genoeg was om de grote oude doorvoer af te dekken. Dakdek materiaal was niet bij de installateur voorhanden, dus heb ik de afdichting zélf met een loodslap en bitumen moeten aanbrengen!

Patrick van Beusekom 09-08-2022

10.00

snel en vakkundig

Ondanks meldingen dat er overal personeelstekorten zijn en wachttijden, kregen wij snel en vakkundig een nieuwe CV ketel geïnstalleerd - TOP Niet verder kijken - koop bij Feiken :)

Kees 08-08-2022

10.00

Installatie uitstekend gedaan

De monteur die de ketel heeft geïnstalleerd was heel vriendelijk en deed een en ander in goed overleg. Hij heeft de ketel zo geplaatst, dat er geen essentiele zaken gewijzigd hoefden te worden (zoals rookgas- en condensafvoer. Voorheen zaten we bij een kleine plaatselijke ondernemer, die de zaak (en de onderhoudscontracten) enkele jaren geleden overgeheveld heeft aan een grote landelijke organisatie, waarmee we geheel niet tevreden waren! We zijn er blij mee, dat we voor Feiken hebben gekozen. Hoe de (Vaillant) ketel zich verder houdt is natuurlijk even afwachten, want het uis nu geen stookseizoen. Maar we hebben er alle vertrouwen in!

Ron 08-08-2022

8.00

Net tevreden

Snelle duidelijke offerte. Aardige hardwerkende monteur. Helaas heeft hij bij het vervangen van de thermostaat de nieuwe niet over het gat gehangen, dit hebben wij later ontdekt. Jammer dat er een klein bedrag is geint waarvan mij onduidelijk is waarvoor. ( Vermoed parkeergeld) terwijl ik aan had gegeven dat ik kon betalen met bewoners korting, dit was niet doorgegeven aan de monteur.

Klaas 04-08-2022

9.00

Goed en vakkundig.

Monteur was mooi op tijd. Spullen naar naar binnen en begonnen. Alles vakkundig gemonteerd uitgelegd hoe en waar wat voor was. Alles schoon en netjes afgeleverd.

Marjolein 03-08-2022

9.00

Prima begeleiding bij aankoop cv-ketel

Bepalen welke cv-ketel geschikt is voor ons huis is al veel uitzoekwerk . Met advies van Feiken was het al minder Iingewikkeld. Het plaatsen van de cv- ketel verliep probleemloos dankzij een deskundige en netjes werkende monteur.

Bert 02-08-2022

10.00

Zeer vakkundig en klantvriendelijk.

Wij zijn zeer tevreden.

Hans 06-07-2022

10.00

Prima montage nieuwe ketel

Prima ervaring, vooraf advies gekregen , afspraken gemaakt en uitvoering perfect alles volgens afspraak ik ben erg tevreden. Monteur erg vriendelijk, kundig en geduldig. Vakwerk geleverd, ik hoop er jaren plezier van te hebben en bij eventuele problemen terug te kunnen vallen op Feiken.

Dirk 22-06-2022

10.00

Prima service

Deze week is een nieuwe HR ketel geplaatst in onze woning, helder advies en zeer vriendelijke monteurs. Oude ketel en verpakkings materiaal netjes afgevoerd.

Olav 17-05-2022

1.00

Komt niet opdagen en reageren niet op e-mail

Ik had een afspraak staan voor 5 mei en ze zijn nooit komen opdagen. Hier een mail over gestuurd. (Het ging om onderhoud) en daar heb ik geen reactie op gekregen. Zeer slechte service.

Roos 19-04-2022

10.00

Snelle communicatie en zeer professioneel

Erg prettig dat er snel een goed advies kwam en er direct geleverd kon worden. Ook de monteur was erg vriendelijk en bekwaam in zijn vak. Wij wonen op een boot en dat is kruipdoor sluipdoor dus niet echt een fijn klusje dus petje af. We zouden iedereen Feiken aanraden.

Attila van Dam 22-03-2022

1.00

Zeer slecht

Na dagenlange discussie met Feike of een onderhoudscontract bepalend is voor geldig zijn van garantie, via Remeha een monteur geregeld. Feike kwam met niks, volgens hun moet je een onderhoudscontract hebben voor de garantie en dat is niet waar. Ze stelden een reparatie van EUR 1000,- of een nieuwe ketel voor. Nul oplossing voor een reparatie onder garantie, dat moest ikzelf bij Remeha aankaarten. Alles binnen een dag opgelost via een ander bedrijf. Tot overmaat van ramp heeft Feike provisorische reparatie verkeerd uitgevoerd. Nu zullen ze zeggen dat ze bij Remeha te rade zijn gegaan maar dat is niet wat zij tegen mij hebben gezegd. Ik moest met mijn garantievraag maar zelf naar Remeha. Heb alles zwart op wit.

rijk van den Bunt 08-03-2022

10.00

storing buiten kantooruren

supersnel en netjes opgelost. Dankjewel Niels

rijk van den Bunt 08-03-2022

10.00

storing buiten kantooruren

supersnel en netjes opgelost. Dankjewel Niels

Meerssman 02-02-2022

10.00

Top service.

In 2 dagen alles geregeld! Nieuwe ketel hangt en oude ketel en afval afgevoerd.. twee zeer vriendelijke monteurs die top werk hebben afgeleverd.

Arjan 25-01-2022

10.00

Uitstekende snelle service voor een goede prijs

nog geen 2 weken geleden diverse offertes opgevraagd. Binnen een dag telefonisch contact met wat specifieke vragen gevolgd door een keurige duidelijke offerte zonder kleine lettertjes. Levering en montage van de ketel was al na 1 week gerealiseerd, erg snel dus. Ook de montage is uitgevoerd door 2 keurige heren met verstand van zaken. netjes gewerkt en alles naar volle tevredenheid opgeleverd. Zeker aan te bevelen.

Simon 21-12-2021

10.00

Persoonlijke service met een warm hart

Snel geholpen toen de CV sprong. Begrip en duidelijkheid en doen wat ze beloven! Van monteur tot leidinggevend persoonlijk en betrokken! Klasse!

W. J. Mulders 26-11-2021

8.00

Snel en adequaat

Opdracht tot plaatsing nieuwe CV-ketel binnen 3 weken naar volle tevredenheid uitgevoerd. Uitstekende monteur (Rik) die in zijn eentje (!) binnen een dag de installatie prima heeft gedaan. Nieuwe Intergas Xtreme 30/36 voldoet goed.

Michiel Derksen 15-11-2021

10.00

Uitstekend

Nieuwe ketel geleverd en geinstalleerd in 2017, anno 2021 is de accu van de thermostaat al een tijdje defect. Accu van ATAG One thermostaat is opgezwollen, fabrieksdefect waarschijnlijk, aangezien deze accu laag belast wordt. ATAG geeft aan Feiken aan dat deze accu niet meer leverbaar is, opmerkelijk, van ATAG. Feiken heeft op een creatieve manier een nieuwe accu kunnen regelen.

Michael 26-09-2021

9.00

Uitstekende service

Vrijdag ketel stuk die in onderhoud was bij E****O en die hebben mij laten zitten, belletje naar Feiken, zelfde dag offerte, volgende dag hang binnen 2 uur de ketel. Fijne monteur en goede uitleg over de ketel.

Kees 19-09-2021

6.00

Bij vervangen onderdelen, check de rekening

Feiten heeft de ketel 5 jaar geleden geïnstalleerd en geen klachten. Onderhoud voert men ook prima uit. Vriendelijke monteur. Wat ik minder vind zijn de kosten voor onderdelen. 2x zo hoog als regulier te vinden. Aangegeven dat wij de rekening niet zouden betalen. Sorry, per abuis arbeidsloon in de artikelprijzen. Niet erg plausibel in mijn ogen. Arbeidsloon wordt, als het van toepassing is, altijd apart verrekend. Vooraf dus laten informeren als men iets wilt vervangen en prijs checken.

Inge 01-08-2021

10.00

Uiterst plezierig geholpen!

Heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Vervolgens heel snel een offerte ontvangen met een prima prijs! En de volgende dag al werd de ketel geplaatst door een heel vriendelijke monteur! Ik ben heel erg tevreden en blij met de service. Ik zal Feiken dan ook zeker aanbevelen!

Ad Jansen 27-07-2021

10.00

Goed advies en de monteur was top.

De installatie van de CV ketel werd perfect uitgevoerd ondanks dat de ruimte erg beperkt was. Het was duidelijk dat de monteur erg ervaren was en goed wist waarover hij het had.

Mariano Guzman 26-07-2021

10.00

Goede ervaring

Compliment voor Feiken, alles goed gedaan zoals afgesproken, aardig monteur met veel kennis van zijn taak, op tijd begonnen en snel klaar, netjes werk!

Edward 21-07-2021

10.00

Highly recommended company!

After 2 years of failing to find a good company to fix my boiler, I found Feiken B.V. They replied promptly and enthusiastically. The technician explained to me everything whenever I had a question. He even helped with the choices on how to keep the boiler in good shape for years to come. I will continue working with Feiken B.V and actively recommend it to family, friends and all my social contacts

Carlos 12-07-2021

6.00

Bedrag op factuur veel te hoog, bij navraag als antwoord een 'marktconforme winstopslag'

Wij zijn al 4 jaar klant bij Feiken na aanschaf van een nieuwe Nefit ketel en afname van een jaarlijks onderhoudscontract. Tot nu toe tevreden over de service maar helaas toch recent een mindere ervaring. Bij het laatste onderhoud is preventief/proactief de flowsensor en de afdichting brander vervangen. De flowsensor was nog geen jaar geleden na een storing al door Nefit vervangen, de monteur bleek hier niet van op de hoogte. Deze is ook niet gefactureerd (netjes) maar de afdichting voor de brander stond voor een veel te hoog bedrag op de factuur (meer dan 2x de prijs die Nefit zelf op hun site aangeeft). Ik heb contact opgenomen met Feiken en zij gaven aan dat onderdelen inderdaad goedkoper op internet te vinden zijn maar dat zij een 'marktconforme winstopslag' hanteren. Omdat ik 109% opslag niet marktconform vind en er vooraf geen prijsopgaaf/overleg heeft plaatsgevonden (en zij dus zelf bepalen wat ze vervangen en vervolgens rekenen) heb ik mijn servicecontract opgezegd en een review geschreven. Na het plaatsen van de review heeft Feiken contact opgenomen en aangegeven dat het een fout betreft: er is onterecht arbeidsloon gerekend terwijl dit niet van toepassing is binnen een servicecontract. Aangezien dit niet gespecificeerd wordt op de factuur (er staat alleen een onderdeelnaam en prijs) is dit niet te controleren anders dan door contact op te nemen en als ik dat doe verwacht ik dat dit goed wordt uitgezocht en ik een juist antwoord krijg. Dat dit pas gebeurt na het plaatsen van een slechte review vind ik erg slordig! Tips: - Vraag altijd vooraf aan de monteur wat er vervangen gaat worden en wat het kost - Controleer (oude) facturen goed en check op internet wat een onderdeel kost, Nefit geeft de adviesprijzen aan op hun website - Als je het vermoeden hebt dat er iets niet klopt, vraag door en neem niet zomaar genoegen met het antwoord - Laat je (bijgewerkte) review staan ondanks dat een partij vraagt hem te verwijderen, zo hebben anderen er ook wat aan

P. de Wit 08-07-2021

10.00

Snel en deskundig!

Zonder dat we al klant waren zijn we super snel geholpen en zeer deskundig. De monteur had alle te vervangen onderdelen netjes in z'n bus liggen en binnen het uur was er weer warm water. Een echte aanrader dus.

jeroen fisser 08-07-2021

10.00

voluit te vreden

voluit te vreden !

Annemarieke 11-06-2021

9.00

Super aardig!

Monteur was top! Sfeer goed. Echter bij afdeling planning laat het te wensen over. Ze hadden op de bon van de monteur gezet dat de bewoner zou helpen tillen. Echter ben ik 162 cm een vrouw en was dit dus veel te zwaar voor mij en de monteur. Daarnaast hadden ze mij niet geïnformeerd dat dit de hele dag zou duren, waardoor ik geen extra boodschappen in huis had gehaald… Dit vond ik rot!

Johanna 10-06-2021

10.00

Wat een snelle service!

Ketel deed het niet meer en dit werd op korte termijn verholpen door Feiken. Een nieuwe ketel met de beste prijs, energiezuinig en fantastische werking!

Kristien 19-05-2021

10.00

Razendsnel vervangen!

Onze oude ATAG ketel had al enige tijd kuren, tot hij voor de zoveelste keer een storing gaf. Gezien de leeftijd en de veranderde gezinssituatie adviseerde FEIKEN de ketel te vervangen voor een nieuwe Vaillant met meer vermogen. Op vrijdag ontvingen we ons voorstel en maandag ochtend stonden twee man op de stoep. Alles keurig verzorgd en hopelijk 15 jaar storingsvrij gebruik. Warm aanbevolen!

MIchiel 19-05-2021

10.00

Goede service, mooi familiebedrijf

We hebben 2 ketels in onderhoud bij firma Feiken. Erg tevreden over bereikbaarheid, service en kosten voor aanschaf van de laatste ketel. Ook als er onverwacht iets is (tussen de onderhoudsbeurten door) wordt je snel geholpen.

Bernard 19-05-2021

10.00

Prachtig uitgevoerd.

Beschaafde mensen aan de telefoon die geen onzin vertellen en open staan voor voorkeuren van de klant. De vakmensen die de installatie optimaal installeren gaan voor fraaie oplossingen, ook voor het oog. Het ziet er puik uit met sierlijke aangelegde leidingen.

Tom 13-04-2021

8.00

Toegankelijk, kleinschalig en klantvriendelijk

Ik zocht een niet te grote, maar wel professionele installateur om een nieuwe cv te leveren en die te onderhouden. Die vond ik in Feiken. Prettige mensen die meedachten en een goede offerte uitbrachten. Ook de installatie verliep naar wens, door een kundige monteur. Helaas bleek in de opdrachtbon een onjuiste cv te staan. Die bleek toch goed te passen bij mijn huis en Feiken regelde deze onvolkomenheid snel en netjes.

Lud Van der Garde 10-03-2021

9.00

geweldige monteur, enorm oplossingsgericht!

Kees (of Cees) heeft geweldig werk geleverd. Ondanks de sneeuw toch het dak op om de uitlaatppijp te plaatsen op de nieuwe plek voor de ketel. in één dag een klus die normaliter door 2 mensen moetb worden gedaan, alleen geklaard. De ketel werd in de koudste (en dus drukste) week van het jaar geplaatst binnen drie dagen nadat we hem besteld haddeen. In een woord: geweldig! Advies over de te nemen ketel ook deskundig en niet te bang om een goedkopere ketel aan te bieden omdat die beter paste bij onze behoefte.

GH 20-02-2021

1.00

Zeer slechte service

Door Feiken een half jaar geleden een Atag cv ketel laten installeren. Al snel kreeg ik problemen met druk verlies. Monteur langs geweest en constateerde dat zijn collega het expansievat op een verkeerde leiding had aangelegd. De monteur heeft alsnog de goede leiding aangesloten. Echter blijft dit probleem zich herhalen. Weer een monteur langsgekomen. Die kon verder niets ontdekken. Inmiddels contact gehad met de heer Feiken zelf. Werd op een zeer klantonvriendelijke wijze en zelfs met een agressieve toon te woord gestaan. Ze willen wel langskomen, maar dat moet ik hiervoor kosten betalen, terwijl ik bij het installeren van de ketel ook een onderhoudsabonnement heb afgesloten. Heb zoveel spijt dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

Jan 07-02-2021

8.00

Goed bedrijf

Wij hebben 55 appartementen en 95% heeft een ketel bij Feiken aangeschaft en zijn zeer tevreden in zowel de benadering snelheid en montage.

MM Schepers 13-01-2021

10.00

Super service.... erg vriendelijk en meedenkend en duidelijk waar je wat aan hebt ...TOP !

Ik had een probleem met de Ketel...had het probleem nog nooit zelf opgelost.....Ik stuurde een E mail en direct na 10 minuten in deze drukke periode in de crisis ...te woord gestaan en de handleidingen gekregen om het probleem te verhelpen. De online hulp ging zo snell dat ik er even van schrock haha..ben zoiets niet gewend. Daarom TOP SERVICE

Ton van Lienden 21-12-2020

8.00

Bedrijf met hoge kortingen?

Bij dit bedrijf 2 jaar geleden ketel gekocht. De plaatsing van de ketel was in 4 uur gebeurd en perfect In de afgelopen 2 jaar eenmaal nodig gehad voor onderhoud en lekkage. Ook dit is goed afgehandeld. Een nadeel als je bij hun een cv ketel koopt en je woont niet in Midden-Nederland is dat mogelijk, maar als je daar buiten woont leveren zij geen onderhoudscontracten vanwege inkrimping personeel. Woont u in Midden-Nederland, dan is het bedrijf een aanrader. Woont u daarbuiten zou ik daar nu over nadenken en is het antwoord voor mij nee.

Diana Madan 04-12-2020

8.00

Duidelijke uitleg en nette werkzaamheden

Vriendelijke mensen Weten waar ze mee bezig zijn Nemen de tijd voor het werk, leveren goed en netjes werk Prima communicatie Snelle levering

N 18-11-2020

8.00

Fijne oplossing na probleem

Het onderhoud aan de CV ketel was niet helemaal naar wensen gelopen. Dit is door Feiken prima opgelost.

Monique 09-11-2020

10.00

Vriendelijke monteur, netjes en snel gewerkt

De monteur was op de afgesproken tijd aanwezig, beleefd en werkt netjes. De cv ketel was snel vervangen

Harry en Tineke biewenga 09-11-2020

8.00

Het is keurig gerepareerd

Zeer netjes gemaakt! Leuke mensen over de vloer!

Jan 08-11-2020

9.00

Ik ben heel tevreden over de service.

Ik had problemen met mijn cv. Feiken Verwarming stond snel klaar om het probleem te verhelpen. Toen een dag later het probleem zich weer voordeed, stond Feiken Verwarming weer snel paraat. De cv werkt nu weer goed.

Leanne 08-11-2020

10.00

Als altijd, vakkundig, eerlijk, beste oplossing met oog voor de financiële kant.

Al jaren vertrouwen we naar volle tevredenheid op de service van Feiken. Service is prima, aardig, vakmensen, oplossingsgericht denken met oog voor het financiële, ( dus niet uit op onnodig hoge kosten voor de klant). Aanbevelingswaardig!

Privacy 07-11-2020

10.00

Top snel professioneel en klantgericht

Fijn

Mike 04-11-2020

10.00

Heel snel en supergoed geregeld

Dinsdagmiddag besteld en donderdag om 8 uur stond Kees de monteur al op de stoep om de nieuwe CV ketel te plaatsen, de oude defecte CV ketel netjes gedemonteerd en de nieuwe opgehangen en gelijk alle aansluitingen vernieuwd. Keurig werk afgeleverd !! Een dikke aanrader

Dick 26-10-2020

9.00

Gewoon prima

Goede prijzen en nette installatie.

Sanne 15-10-2020

1.00

Rare nasmaak

Nieuwe ketel laten plaatsen door Feiken i.c.m. 24-mnd onderhoudscontract. Omdat we een onderhoudscontract afsloten kregen we € 200 korting. Na 20 mnd betalen aan een onderhoudscontract, nooit een onderhoudsbeurt gehad. Nu wordt dit contract eenzijdig opgezegd omdat wij buiten het werkgebied wonen. Ik heb dus 20 mnd lang € 11 p/mnd voor niets betaald en ze willen ook de door hen verstrekte korting van € 200 terug.

Gilles 12-10-2020

10.00

Alles goed geregeld

Alles snel en goed geregeld.

Ruud 09-10-2020

8.00

snel en netjes

Goede advisering met ruimte voor specifieke vragen en aanpassingen. Snelle afspraak en hele snelle en nette plaatsing

Rob 09-10-2020

9.00

zeer tevreden over Feiken: snel en vakkundig

Onze zonneboiler was al enige tijd aan vervanging toe, maar het bedrijf waarmee we een onderhoudscontract hadden kon of wilde niet langs komen om de opties te bespreken. Toe de ketel het vervolgens begaf, hadden we volgens hen geen onderhoudscontract meer en moeten we minimaal 2 weken wachten op iemand die de situatie kon beoordelen,. Daarna zou er een ketel besteld moeten worden... Vervolgens heb ik Feike gebeld en die konden dezelfde ochtend nog een offerte uitbrengen en een monteur inplannen voor de eerstvolgende werkdag om 8.00 uur 's ochtends. Wat een service! Voor dat ik het wist hing er een nieuwe ketel en was alles naar volle tevredenheid aangesloten en afgerond. Ik ben dus ook erg blij dat ik Feiken gebeld heb. Dat had ik veel eerder moeten doen!

Herman 04-10-2020

2.00

Slecht onderhoud

Ketel valt telkens uit nadat ik hem via de reset knop moet aanzetten.Het lijkt een tekort aan water in de ketel maar zelfs na gepleegd onderhoud wordt dit niet op gemerkt. Ik heb alles laten vernieuwen eind 2016 met een Nefit ketel maar dit schijnt (vermoedelijk) niet goed gebeurd te zijn. Al met al een slechte beurt voor Feiken verwarming. Zelfs zegden ze mij het contract op omdat dit te duur zou zijn .

Bram 24-09-2020

10.00

afhandeling klachten

Na telefonisch contact is alles netjes afgehandeld. Er was een miscommunicatie vanaf mijn kant waardoor ik te snel en uit emotie heb gereageerd. Feiken staat klaar om je zo goed mogelijk te helpen.

Mitch 27-08-2020

10.00

Transparante prijs en goede service

Duidelijke offerte met een transparante prijs. Deskundige monteur. Erg blij met de ketel.

Jan 25-08-2020

8.00

Netjes gemonteerd.

Goed

jan 24-08-2020

9.00

goed

goede monteur alles netjes afgemaakt priema in orde

Theo 24-08-2020

10.00

Alles in één service. Top!

Mijn 'oude ketel' van meer dan 18 jaar is onlangs vervangen. De hele keten van: offerte, opdracht, datum prikken, oude ketel verwijderen en afvoeren, nieuwe plaatsen, testen, inclusief een draadloze Google Nest Wifi thermostaat is tot in de puntjes perfect uitgevoerd, en niet vergeten, inclusief 'stofzuigschoon' opleveren. Daarnaast met de monteur een gezellige positieve kennisuitwisseling gevoerd, over isoleren, warmtepompen, energie transitie, en een kop koffie. Wij zijn zondermeer tevreden. Top.

Sjaak 24-08-2020

10.00

Snel en goed advies en vlekkeloze montage

Op een zaterdagochtend stelde ik via de website een vraag over de montage van een nieuwe cv ketel en binnen een half uur werd ik gebeld. Uitstekend advies met goede uitleg en de te maken afwegingen. De montage kon al snel gepland worden en verliep ook rimpelloos. Service en klantgerichtheid een verademing vergeleken met het mega bedrijf waar ik jaren klant ben geweest maar waar een simpele communicatie al teveel gevraagd is. Blij met mijn keuze voor Feiken!

Mark 24-08-2020

10.00

Goed advies, geweldig product!

Op de duidelijke website heb ik al snel kunnen vinden wat ik zocht. Wel twijfelde ik tussen twee producten. Feiken CV heeft mij geholpen met de keuze op basis van mijn situatie. Erg tevreden !

Martijn Offereins 24-08-2020

9.00

prima geregeld

Keurig werk geleverd , alles werkt zoals dat moet . Tevens de oude onderdelen en ook verpakkingen keurig afgevoerd . Dik tevreden !

Sikking Voormeulen 24-08-2020

8.00

Uitstekend

Monteur was op tijd! Heeft netjes gewerkt en was keurig op tijd klaar. De betaling verliep alleen anders dan was afgesproken!

Pauline van Hattum 24-08-2020

8.00

Prima

aardige monteur, netjes gewerkt en vriendelijk. En corona proof

Jan 18-08-2020

9.00

Contact verliep uitstekend. Zorgvuldige afwerking.

Uitermate prettige sociale monteur. De CV combi-ketel levert nu al zodanige besparingen op dat deze na enkele jaren is terugverdiend. De nieuwe aansluiting van de wasmachine geeft enorm veel ruimtewinst. Kortom, we zijn heel gelukkig met deze investering. Wel een opmerking. Het afvoeren van een boiler van 120 liter lijkt mij voor iemand van 66 jaar die niet over hef-materieel beschikt veel te zwaar.

Willem 17-08-2020

10.00

Advies en installatie geheel vlgs verwachting.

Informatieve gesprekken met kantoor over keuzemogelijkheden zorgvuldig en deskundig. Offerte volgde direct erna. De monteurs kwamen op afgesproken dag en tijd tegelijk met alle materialen. Er waren geen naleveringen, toch nog ontbrekende onderdelen of andere misverstanden. Installatie CV ketel vakkundig en in een keer werkend. Oude materialen werden afgevoerd. Achteraf kregen we uitleg over gebruik en werd er opgeruimd. Kortom, supertevreden, nu nog een koude winter:(

Christina 12-07-2020

1.00

redelijk

Lekkage gehad maar goed opgelost

J.M. Muller 02-07-2020

10.00

Geweldig en goede en snelle afhandeling conform afspraak

De monteur was op de afgesproken tijd aanwezig. Hij had goede kennis van zaken. De vervanging van de HR ketel en rookgasafvoer was in een ochtend gebeurd. Thermostaat werkte prima. Geen lekkages en het meeste was opgeruimd bij vertrek. De kartonnen verpakking van de ketel etc moest ik zelf weggooien in de vuilnisbak.

Danielle 18-06-2020

10.00

Nieuwe CV-ketel binnen 3 dagen geregeld

Onze cv-ketel ging stuk. Diverse offertes gevraagd maar die van Feiken had de meest passende ketel met een scherpe prijs. Via de app enkele foto's aangeleverd over de huidige ketel. Daarna definitieve offerte 's avond nog ontvangen en bevestigd. Na akkoord kon nieuwe ketel binnen 2 dagen geplaatst worden. De monteurs kwamen op het afgesproken tijdstip, werkten snel en netjes. Erg blij met dit bedrijf en weer een warme douche.

Aad 17-06-2020

8.00

Deskundig, efficient, vriendelijk

Het plaatsen van de nieuwe ketel verliep snel en efficient. Het bijvullen van de ketel kan nu ook een stuk gemakkelijker.

Martin 17-06-2020

10.00

Goed.

Ketel geïnstalleerd volgens afspraak.

John 17-06-2020

10.00

Perfect

Goed advies, snelle levering en perfecte service. Goed personeel

Rients 10-06-2020

10.00

Twee nieuwe ketels

Vandaag twee nieuwe ketels aangeschaft Goed advies en keurige en nette installatie Na installatie heel fijn en duidelijke instructie en uitleg

Marco Veldman 05-06-2020

10.00

Klantgericht, snel en accuraat

We hadden een offerte aangevraagd via de website en werden geappt. Goed gesprek, gedegen advies en prettig in contact. Van afstand met foto's maken konden we letterlijk een beter van de situatie geven. Feiken en ik hebben samen gekozen voor een CV-ketel en oplossingen die het beste bij onze situatie past. De afspraak kon snel worden gemaakt. Bij de installatie kwam een monteur die accuraat en efficiënt werkte. Alles doet het prima en we zijn zeer tevreden.

Joop 25-05-2020

7.00

Goede prijsstelling

Prima contact. Monteur was lekker bezig en wist wat er te doen was. Na afloop wel de waterpas vergeten. Kan nog na afspraak opgehaald worden. Onderhoud voor het gehele park was toch wat te duur. Jammer want dat is een gemiste kans

Huib 25-04-2020

10.00

Zeer vriendelijk, vakkundig en erg vlot!

Een dag na mijn bellen was er reeds een prima CV ketel geïnstalleerd, vakkundig en vriendelijk. Alle extra's die bij een aansluiting komen kijken werden meteen kosteloos afgehandeld.

Dennis Brunings 24-04-2020

8.00

netjes en vlot van prijsopgave tot uitvoering

Mijn aanvraag werd accuraat opgepakt en snel hadden we een overeenkomst. Installatiemonteur heeft netjes de installatie gemaakt en uitvoerig uitgelegd.

Fred Sijbers 23-04-2020

8.00

Prima zeer klantvriendelijk monteur.

Was op tijd bij mij aanwezig zoals afgesproken. Deed zijn werkzaamheden binnen de afgesproken tijd. Communiceerd prima mbt werkzaamheden Als laatste van zijn werkzaamheden controleerde hij bij mijn gasmeter. Daar constateerde hij dat bij meetnippel het schroefje stuk was. En hij mat gas verlies. Hij heeft tip gegeven de netbeheerder te bellen en heeft die zelf ook aan telefoon gehad om technische info te geven. Binnen 3 kwartier was netbeheerder monteur hier en alles gemaakt!

Sammie 23-04-2020

10.00

geweldig

Ik kan niks anders zeggen dat er goed werk is geleverd. Ook werken ze alles netjes af en ruimen de rommel zelf op.

Michael van der Burg 23-04-2020

10.00

Prima informatie en snelle plaatsing

Ik heb op zaterdag een offerte gekregen en donderdag is de nieuwe cv geplaatst, snelle service en goede info over diverse ketels.

Jan 23-04-2020

10.00

Prima werk geleverd, zijn tevreden.

Offerte was lager dan werkelijke kosten. Daar kwamen een aantal zaken bij, thermostaat en rookgas afvoer. Had liever deze zaken direct in de offerte gezien.

Chris 06-04-2020

7.00

Pech of toeval?

De eerste monteur is niet echt serieus bezig geweest, op vrijdag de 13de. De eerste dag na het installeren was er al waterlekkage. Dat is in die week nog verholpen, maar na het weekend stond het weer blank. De volgende monteur, van Ferroli, is uren bezig geweest om het in orde te maken en voor de laatste controle maakte mijn vrouw nog de opmerking dat ze dacht dat ze gas had geroken maar wij kennen de geur niet. Nog een keer controle en bleek er ook een gaslek te zijn. Uiteindelijk de dag erna zijn alle problemen opgelost en gaan wij ervan uit dat wij nu nog jaren van deze ketel gebruik zullen maken.

Dave 03-04-2020

10.00

Supergoede service en kwaliteit spul!

Ik ben erg goed geholpen met een telefonisch gesprek voor het uitzoeken welke ketel het beste bij ons paste. Deze is vervolgens in een ochtend kundig en goed bevestigd. De monteur was ook een fijne gast. Kortom 5 sterren en een erg fijne partij.

Piet 02-04-2020

9.00

snelle en goede service. Alles volgens afspraak

de installatie is geheel volgens de afspraken verlopen. jammer dat er na dien sprake was van een druppelende verbinding. Hiervoor is de monteur de week erna terug gekomen en is verholpen

Marck van Oostveen 02-04-2020

10.00

Super Service

Woensdag gebeld, zelfde dag al offerte en vrijdag gelijk ketel geplaatst. Dit is pas goed luisteren naar de klant. Super Service.

Frans 02-04-2020

10.00

Top bedrijf

op 31/3/2020 nieuwe cv ketel laten plaatsen en nog wat overige zaken die daar betrekking op hadden, zoals het verwijderen van een Boiler met een inhoud van 300 ltr. De monteurs die zijn geweest zijn top mensen echt monteurs die weten hoe het moet en rekening houden met de wensen van de klant. Alles is voor ons perfect uitgevoerd we zijn meer dan 100% tevreden. Fa. Feiken en monteurs bedankt voor het goede werk

Ruud 02-04-2020

10.00

Sterk aan te bevelen.

Goedkoop, duidelijk, efficiënt, klantvriendelijk. Op korte termijn beschikbaar. Uitstekende monteur, Youri.

Willem 01-04-2020

10.00

Uitstekende service

Snelle en goede service. Monteur is zeer vriendelijk en bekwaam. Ging pas weg toen hij vind dat het perfect was. Pascal is een topper. Bedankt.

werner 01-04-2020

10.00

Scherp geprijsd, zeer snel en geen enkele rommel achterlatend.

Zondag ketel stuk. Contact met Feiken zelfde dag. Woensdag zaten we er weer warmpjes bij. We waren niet thuis tijdens de installatie. Bij thuiskomst leek het alsof er niemand binnen was geweest, maar er hing wel een nieuwe ketel. Klasse jongens!

Pieter Willem 01-04-2020

10.00

Snelle service, komt afspraken snel en vlot na

Goede service. Goede prijs. Dichtbij huis. Aanrader in Amersfoort.

Arno 01-04-2020

10.00

Geweldig!

Mooie service, goede contacten, scherpe prijzen en een hele kundige monteur. Niets op aan te merken.

Anko Schreuder 01-04-2020

8.00

Prima

Tot nu toe geen negatieve zaken. Afwachten op after-sale en service

MvE 01-04-2020

8.00

Zeer net bedrijf en monteur

Op 13 maart een nieuwe CV ketel laten installeren. De monteur was wel veel later dan de afgesproken tijd, maar heeft keurig netjes gewerkt. Onze oude CV Ketel netjes gemonteerd, zodat wij deze aan de oude leverancier konden meegeven. De monteur nam de tijd op mijn vrouw uitleg te geven van de nieuwe CV ketel. Zelfs onze vaillant Smart thermostaat aangesloten en geïnstalleerd. Prima service!

Timon 01-04-2020

10.00

In één woord zelfs: uitstekend!

Zoals ik al zei: uitstekend.

Wim 19-03-2020

10.00

Ketel kapot volgende dag vervangen

Ketel was kapot. s'middags gebeld en volgende dag hing er een nieuwe. Prima service

JP 19-03-2020

9.00

Zeer vakkundig bedrijf, zoals je gewend mag zijn van een gerenommeerd CV-installatie bedrijf

Enige tijd geleden heb ik een nieuwe ketel aangeschaft bij Feiken Verwarming. Er zijn zoveel verschillende internet aanbieders dat ik door de bomen het bos niet meer zag, toen ik echter bij Feiken Verwarming terecht kwam heb ik hier een aanvraag gedaan. Hier werd binnen een uur contact met mij opgenomen door Robin van de verkoop afdeling om mijn wensen en eisen in kaart te brengen, a.d.h van dit gesprek, wat ik overigens erg fijn vond, werd mij een half uur later een offerte op maat verzonden voor mijn CV-ketel en alle kosten die hier eventueel bij zouden komen. Vanwege de duidelijkheid en correctheid heb ik na niet te lang wikken en wegen het besluit genomen om akkoord te gaan. Dezelfde week kon de ketel al geïnstalleerd worden, en dus heb ik meteen een afspraak gemaakt. Stipt op tijd kwam de van Feiken eigen monteur de ketel bij ons ophangen, dat de ketel op een iets lastige plek hing dat was voor de monteur geen probleem. Ook heeft deze kundige monteur nog een duidelijke uitleg gegeven over de thermostaat. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het totale proces van zoektocht naar aankoop naar plaatsing. Ik raad iedereen in mijn buurt dan ook aan een ketel aan te schaffen bij Feiken Verwarming.

Google-reviews

Uitstekend
4.6
beoordeel ons op
Erg tevreden. Kundig onderhoud. Makkelijk om afspraken te maken.Verbeterpuntje: bij elk onderhoud worden standaard rubbers vervangen, à €36. Deze kosten worden ter plekke in rekening gebracht, terwijl dit ook bij het abonnement gerekend zou voor een euro meer. Zeker als je dit toch standaard vervangt.
Reactie van de eigenaar: Beste Tom,Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over ons onderhoud en de gemak waarmee u afspraken kunt maken.Wat betreft de kosten van de pakkingen, begrijpen we uw punt. Het standaard vervangen van deze onderdelen is belangrijk voor de veiligheid en goede werking van uw installatie. De kosten van pakkingen kunnen echter aanzienlijk variëren, afhankelijk van de fabrikant. Om deze reden kunnen we deze niet standaard opnemen in het abonnement. We doen ons best om transparant te zijn over deze kosten en stellen het op prijs dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.Team Feiken
Montage van de CV ketel is vakkundig en efficiënt door de monteur uitgevoerd. Fijne samenwerking en communicatie met Feiken .
Reactie van de eigenaar: Hoi Peter, Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de montage van de CV-ketel naar tevredenheid is uitgevoerd en dat de samenwerking en communicatie met Feiken goed verliep. We staan altijd klaar om te helpen!
Zeer tevreden over Feiken vanaf de aanvraag tot plaatsing. Je wordt goed geinformeerd via email en whatsapp. Ook de monteurs waren vriendelijk, zorgvuldig en hardewerkers. Wij kunnen Feiken daarom van harte aanbevelen.
Reactie van de eigenaar: Beste Daan,Bedankt voor je leuke review! Super om te horen dat alles van begin tot eind naar tevredenheid is verlopen. We doen ons best om iedereen goed op de hoogte te houden en het werk netjes en vlot te doen, dus fijn dat dit ook zo is ervaren. Ook leuk dat je de monteurs zo waardeert en aanbeveelt, dat waarderen we echt. Mocht je nog eens iets nodig hebben, weet je ons te vinden!GroetenTeam Feiken
Snel en vakkundig een nieuwe CV ketel geplaatst. Erg tevreden!
Reactie van de eigenaar: Hoi Gerben, leuk dat we voor je aan de slag mochten en bedankt voor je beoordelingTeam Feiken
Professioneel bedrijf, zeer ervaren en kundige installateur!
Reactie van de eigenaar: Beste Ursula, Hartelijk dank voor je beoordeling. Gr. Team Feiken
We hadden een verouderde ketel, slechte waterdruk, en de vloerverwarming was niet in control. Sprong aan op momenten dat we dit niet wilde, maar dit was niet te reguleren. Bleek dat de sensor gericht is op het weer buiten, en niet zelf stuurbaar.De ervaring met feiken betreft onderhoud was al zeer goed, en opnieuw blijkt hun goede service.Er is makkelijk en snel contact te krijgen. Advies aan huis, uitgebreid de tijd. Advies en uitleg waarom wel/niet warmtepomp, uiteindelijk Advies opgevolgd voor hybride cv-ketel,.daarbij tado systeem gekozen en laten aanleggen. Dit is goed verlopen. Enige schade ontstaan wat netjes is gecompenseerd.Zeker aanrader, beter ervaring en kennis dan bij feenstra.
Super service! They have been my yearly service provider and have done a great job. Today Friday AM my hot water went out and they were able to send someone in 60 minutes. Truly thankful!
Reactie van de eigenaar: Hoi Dakota,Dank voor je beoordeling en fijn dat we je naar tevredenheid zo snel mochten helpen.Gr.Team Feiken
Top geregeld en snel en prima geplaatst de cv, netjes afgerond.Erg tevreden
Reactie van de eigenaar: Beste Henk, dank voor je beoordeling. Kees vond het leuk bij jullie de nieuwe Nefit ketel te plaatsen.
Na lang zoeken en vele offertes aanvragen kwamen we terecht bij Feiken. Contact ging vlot via WhatsApp. Je werd door de verkoper bij de hand genomen om alle vragen omtrent de offerte uit te leggen. Prijs was goed en ze konden binnen 3 weken de nieuwe CV-ketel al plaatsen. Aardige monteurs en super aardig. Geduldig leggen ze alles uit en hadden maar en halve dag nodig. Wij zijn superblij met onze nieuwe cv-ketel en raden iedereen aan met Feiken in zee te gaan.Fam. Harleman uit Apeldoorn
Reactie van de eigenaar: Beste Fam. Harleman,Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden met ons zijn en bedankt voor de aanbeveling.GroetenTeam Feiken
js_loader
WhatsApp

Gratis persoonlijk advies

Onze ervaren adviseurs nemen contact met u op.

Contactgegevens

WhatsAppen 31880332887
Bellen 088 033 28 87
Mailen info@feikencv.nl

*Op werkdagen

Persoonlijk advies